znakfirm Telefonia klasyczna - Telefonia VoIP - Sieci komputerowe - Systemy dozorowe Home

baner

logo_slican_s

   Oprogramowanie

dystrybutor serwis

linia
Messenger CTI

       Zadbaj o swoją mobilność i połącz swoje kanały komunikacji w jednej aplikacji. Kontaktuj się z innymi nie przerywając swojej pracy z inną aplikacją czy narzędziem. Realizuj połączenia głosowe, wysyłaj wiadomości sms czy wreszcie czatuj bezpośrednio z aplikacji zainstalowanej na twoim urządzeniu niezależnie czy jest to komputer z systemem Windows czy smartfon lub tablet z systemem Android.

        Korzystaj z listy kontaktów, aby zobaczyć kto jest dostępny i jakie masz opcje komunikacji oraz użyj najlepszej z nich do interakcji. Płynnie poruszaj się między rozmową, czatem, swobodnie wysyłaj sms-y. Aplikacja dedykowana użytkownikowi przez Slican oferuje interfejs graficzny dopasowany do urządzenia, z którego korzystasz. 
Aplikacja synchronizuje się w czasie rzeczywistym z serwerem Slican, czy to NCP czy centralą hybrydową z rodziny IPx, MAC lub CCT. Obie wersje są zawsze zsynchronizowane ze sobą.

  

 

linia WebCTI - moje konto abonenta
        Przyjazny interfejs WWW, dzięki któremu można zdefiniować różnorodne zachowania telefonu – blokadę dla wybranych połączeń, aktywować usługę Slican MobilePhone oraz pobrać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi rozmowami telefonicznymi. WebCTI informuje klienta o stanie jego konta abonenta – kosztach zrealizowanych połączeń, pozwala śledzić historię wszystkich kontaktów.

Po zalogowaniu się, interfejs WebCTI zaprezentuje się na ekranie monitora jako zestaw odrębnych paneli, związanych z ruchem telefonicznym wychodzącym z i przychodzącym na numer danego abonenta. Każdy z paneli ma inne zadania i możliwości. Zestaw startowy zawiera:

  • Panel wyszukiwania i dzwonienia
  • Panel nieodebranych połączeń
  • Panel wiadomości głosowych
  • Panel zrealizowanych rozmów
  • Panel nagranych rozmów
  • Panel podsumowań
 TAPI linia TAPI Połączenie MS Outlook i telefonu

     Czy pamiętasz czasy kiedy dzwoniło się z poczty?
No cóż… teraz też można, tylko chodzi o inną pocztę i inne dzwonienie. Slican dołączył do grona producentów oferujących centrale telekomunikacyjne współpracujące z aplikacją MS Outlook®. Połączenie jest realizowane dzięki protokołowi TAPI Slican. Dzięki tej integracji razem już od teraz możesz korzystać ze zunifikowanej komunikacji, łącząc telefon i email.
     Połączenie centrali telefonicznej z pocztą elektroniczną jest najbardziej oczywistym zastosowaniem tego protokołu ze względu na popularność i powszechność poczty email. Warto jednak wspomnieć, że TAPI driver może być wykorzystywany także do integracji danych z centrali Slican z aplikacjami typu CRM oraz np. systemami wsparcia dowodzenia dla jednostek straży pożarnej.

SenderSMS

linia

Sender SMS

      Głównym zadaniem aplikacji jest zapewnienie skutecznej komunikacji SMS zarówno w kontaktach z kontrahentami, klientami lub też celach marketingowych oraz typowo informacyjnych z pacjentami, studentami czy centrami powiadamiania SMS (Urzędy Powiatowe, Gminne, Miejskie, Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego).

Funkcje aplikacji

  • Tworzenie kontaktów, grup kontaktów
  • Szablony wiadomości(prywatne, publiczne)
  • Personalizowanie wiadomości na podstawie pól kontaktu
  • Automatyczne rejestrowanie i wyrejestrowanie kontaktu na podstawie przesłanego kodu SMS
  • Obsługa polskich znaków diakrytycznych
  • Wiadomości typu "flash"
  • Rejestrowanie wiadomości przychodzących, wychodzących wraz z raportami doręczeń
  • Zabezpieczenie przed wysłaniem wiadomości na wybrane numery (czarna lista)
  • Import/eksport kontaktów
  • Wielopoziomowy dostęp do aplikacji (administrator, zarządzający, obsługa)
  • Obsługa wielu bramek GSM

BillingMAN

linia

BillingMAN

     Program BillingMAN jest aplikacją, której zadaniem jest rozliczanie połączeń telefonicznych dokonywanych za pośrednictwem central Slican, MAC-6400CCT-1668/IP, CXS-0424. BillingMAN jest programem, który pozwala na precyzyjne dokonanie retaryfikacji rozmów dla poszczególnych abonentów niezależnie od sposobu zaliczania, oraz ich analizę, także graficzną. 

     Aplikacja zawiera trialową wersję modułu graficznego. Dla central starszych takich jak CCA-2720 i NCT-1248 przeznaczony jest program BillingMAN_CCA_NCT. 

     System BillingMAN pozwala na poprawne rozliczenie połączeń bez względu na to czy operator nalicza połączenia minutowo czy na podstawie liczby impulsów. Jednocześnie system wspomaga użytkownika w takich sytuacjach jak rozliczanie połączenia z marżą naliczaną za połączenie przez właściciela centrali oraz dla połączeń z opłatą wstępną. W systemie BillingMAN możliwe jest poprawne rozliczanie połączeń w przypadku gdy w trakcie trwania okresu obliczeniowego nastąpiła zmiana cen w cenniku operatora. BilingMAN wszystkich obliczeń dokonuje bez obciążania centrali czyli można pracować na danych pobranych w trybie offline.

Dial S.C. T. Gwarek, K. Kropisz, Ul. Heleny Marusarzówny 5, 26-600 Radom Tel. 48 340-09-00, fax. 48 340-09-01

2013 © Copyright Dial SC