znakfirm Telefonia klasyczna - Telefonia VoIP - Sieci komputerowe - Systemy dozorowe Home

baner

logo_slican_s

   Oprogramowanie

dystrybutor serwis

linia
Messenger CTI

       Zadbaj o swoją mobilność i połącz swoje kanały komunikacji w jednej aplikacji. Kontaktuj się z innymi nie przerywając swojej pracy z inną aplikacją czy narzędziem. Realizuj połączenia głosowe, wysyłaj wiadomości sms czy wreszcie czatuj bezpośrednio z aplikacji zainstalowanej na twoim urządzeniu niezależnie czy jest to komputer z systemem Windows czy smartfon lub tablet z systemem Android.

        Korzystaj z listy kontaktów, aby zobaczyć kto jest dostępny i jakie masz opcje komunikacji oraz użyj najlepszej z nich do interakcji. Płynnie poruszaj się między rozmową, czatem, swobodnie wysyłaj sms-y. Aplikacja dedykowana użytkownikowi przez Slican oferuje interfejs graficzny dopasowany do urządzenia, z którego korzystasz. 
Aplikacja synchronizuje się w czasie rzeczywistym z serwerem Slican, czy to NCP czy centralą hybrydową z rodziny IPx, MAC lub CCT. Obie wersje są zawsze zsynchronizowane ze sobą.

  

 

linia Slican Call Center

        Każdy serwer NCP wyposażony jest standardowo w pakiet oprogramowania call center i umożliwia zorganizowanie centrum obsługi z konsultantami sprawnie obsługującymi Klientów i ruchem telefonicznym zorganizowanym w odpowiednie kolejki i oczekujące w nich połączenia tak, aby zapewnić satysfakcjonujący poziom obsługi Klienta.

       W działach obsługi klienta wielu firm dokonuje się pomiarów różnych wskaźników i parametrów związanych z jakością obsługi Klienta i poziomem jego satysfakcji. Dzięki analizie statystyk ruchu telefonicznego możemy zarządzać systemami typu call center a przez to zwiększać efektywność i jakość pracy konsultantów, handlowców czy agentów.

  • NIE CHCESZ TRACIĆ KLIENTÓW Z POWODU NIEODEBRANYCH POŁĄCZEŃ ?
  • CHCESZ ZBIERAĆ WIĘCEJ INFORMACJI O SWOICH KLIENTACH I CHCESZ ZWIĘKSZYĆ WYDAJNOŚĆ SWOJEJ FIRMY ?
  • PROWADZISZ KAMPANIE TELEFONICZNE ?
  • INTERESUJĄ CIĘ ROZBUDOWANE STATYSTYKI POŁĄCZEŃ ?
  • CHCESZ ABY NAGRANIA TELEFONICZNE W TWOJEJ FIRMIE BYŁY BEZPIECZNE I DOBRZE ZARZĄDZANE ?
  • DBASZ O PROFESJONALNY WIZERUNEK SWOJEJ FIRMY ?
  •    To jest rozwiązanie dla Ciebie

 

linia WebCTI - moje konto abonenta
        Przyjazny interfejs WWW, dzięki któremu można zdefiniować różnorodne zachowania telefonu – blokadę dla wybranych połączeń, aktywować usługę Slican MobilePhone oraz pobrać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi rozmowami telefonicznymi. WebCTI informuje klienta o stanie jego konta abonenta – kosztach zrealizowanych połączeń, pozwala śledzić historię wszystkich kontaktów.

Po zalogowaniu się, interfejs WebCTI zaprezentuje się na ekranie monitora jako zestaw odrębnych paneli, związanych z ruchem telefonicznym wychodzącym z i przychodzącym na numer danego abonenta. Każdy z paneli ma inne zadania i możliwości. Zestaw startowy zawiera:

  • Panel wyszukiwania i dzwonienia
  • Panel nieodebranych połączeń
  • Panel wiadomości głosowych
  • Panel zrealizowanych rozmów
  • Panel nagranych rozmów
  • Panel podsumowań
 TAPI linia INVENIO Interaktywny System Zapowiedzi

       Infolinie INVENIO w centralach Slican są elastyczne i przyjazne. Dla osób, które dzwonią do Twojej firmy oznacza to, że szybko uzyskają połączenie z wybraną osobą lub też sprawnie zostaną za pomocą zapowiedzi słownych pokierowane na numer wewnętrzny danego działu.W systemie możemy powołać i skonfigurować do 99 infolinii oraz łączyć je ze sobą, tworząc rozbudowane systemy zapowiedzi. Sam budujesz swoje INVENIO. Zawsze możesz dokupić dodatkowe infolinie i wydłużyć ich czas.

Możliwości INVENIO Slican

  • pozwala dzwoniącemu na wybór kolejnej opcji z użyciem klawiszy (w DTMF) i w zależności od tego uzyskiwać kolejne żądane informacje albo połączenie z abonentem lub grupą abonentów
  • jeżeli dzwoniący do centrali skierowany zostanie na infolinie INVENIO, to usłyszy zapowiedź słowną
  • w trakcie zapowiedzi oraz przez określony czas po jej odtworzeniu, dzwoniący może dokonać wyboru dalszego kroku za pomocą klawiatury
  • do zdefiniowania działania można używać cyfr od 0 do 9, a także * i #
  • pod każdy klawisz można przypisać abonenta, grupę abonentów, zapowiedź, kolejną infolinię, numer skrócony; można też wybrać numer wewnętrzny podczas odsłuchiwania zapowiedzi
  • jeżeli dzwoniący nie podejmie w trakcie trwania zapowiedzi żadnego działania lub wybierze niewłaściwy przycisk na klawiaturze, zapowiedź zostanie powtórzona

SenderSMS

linia

Sender SMS

      Głównym zadaniem aplikacji jest zapewnienie skutecznej komunikacji SMS zarówno w kontaktach z kontrahentami, klientami lub też celach marketingowych oraz typowo informacyjnych z pacjentami, studentami czy centrami powiadamiania SMS (Urzędy Powiatowe, Gminne, Miejskie, Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego).

Funkcje aplikacji

  • Tworzenie kontaktów, grup kontaktów
  • Szablony wiadomości(prywatne, publiczne)
  • Personalizowanie wiadomości na podstawie pól kontaktu
  • Automatyczne rejestrowanie i wyrejestrowanie kontaktu na podstawie przesłanego kodu SMS
  • Obsługa polskich znaków diakrytycznych
  • Wiadomości typu "flash"
  • Rejestrowanie wiadomości przychodzących, wychodzących wraz z raportami doręczeń
  • Zabezpieczenie przed wysłaniem wiadomości na wybrane numery (czarna lista)
  • Import/eksport kontaktów
  • Wielopoziomowy dostęp do aplikacji (administrator, zarządzający, obsługa)
  • Obsługa wielu bramek GSM

BillingMAN

linia

BillingMAN

     Program BillingMAN jest aplikacją, której zadaniem jest rozliczanie połączeń telefonicznych dokonywanych za pośrednictwem central Slican, MAC-6400CCT-1668/IP, CXS-0424. BillingMAN jest programem, który pozwala na precyzyjne dokonanie retaryfikacji rozmów dla poszczególnych abonentów niezależnie od sposobu zaliczania, oraz ich analizę, także graficzną. 

     Aplikacja zawiera trialową wersję modułu graficznego. Dla central starszych takich jak CCA-2720 i NCT-1248 przeznaczony jest program BillingMAN_CCA_NCT. 

     System BillingMAN pozwala na poprawne rozliczenie połączeń bez względu na to czy operator nalicza połączenia minutowo czy na podstawie liczby impulsów. Jednocześnie system wspomaga użytkownika w takich sytuacjach jak rozliczanie połączenia z marżą naliczaną za połączenie przez właściciela centrali oraz dla połączeń z opłatą wstępną. W systemie BillingMAN możliwe jest poprawne rozliczanie połączeń w przypadku gdy w trakcie trwania okresu obliczeniowego nastąpiła zmiana cen w cenniku operatora. BilingMAN wszystkich obliczeń dokonuje bez obciążania centrali czyli można pracować na danych pobranych w trybie offline.

Dial S.C. Ul. Heleny Marusarzówny 5, 26-600 Radom Tel. 48 340-09-00, fax. 48 340-09-01

2013 © Copyright Dial SC