|
|
|
|
Messenger
CTI
Zadbaj o swoją mobilność i połącz swoje kanały komunikacji w
jednej aplikacji. Kontaktuj się z innymi nie przerywając swojej
pracy z inną aplikacją czy narzędziem. Realizuj połączenia głosowe,
wysyłaj wiadomości sms czy wreszcie czatuj bezpośrednio z aplikacji
zainstalowanej na twoim urządzeniu niezależnie czy jest to komputer
z systemem Windows czy smartfon lub tablet z systemem Android.
Korzystaj z listy kontaktów, aby zobaczyć kto jest dostępny i jakie
masz opcje komunikacji oraz użyj najlepszej z nich do interakcji. Płynnie
poruszaj się między rozmową, czatem, swobodnie wysyłaj sms-y.
Aplikacja dedykowana użytkownikowi przez Slican oferuje interfejs
graficzny dopasowany do urządzenia, z którego korzystasz.
Aplikacja synchronizuje się w czasie rzeczywistym z serwerem Slican,
czy to NCP czy centralą hybrydową z rodziny IPx, MAC lub CCT. Obie
wersje są zawsze zsynchronizowane ze sobą.
|
|
|
|
Slican Call Center
Każdy serwer NCP wyposażony
jest standardowo w pakiet oprogramowania call center i umożliwia zorganizowanie
centrum obsługi z konsultantami sprawnie obsługującymi Klientów i ruchem telefonicznym
zorganizowanym w odpowiednie kolejki i oczekujące w nich połączenia tak,
aby zapewnić satysfakcjonujący poziom obsługi Klienta.
W działach obsługi klienta wielu firm dokonuje się pomiarów
różnych wskaźników i parametrów związanych z jakością obsługi Klienta i poziomem jego
satysfakcji. Dzięki analizie statystyk ruchu telefonicznego możemy zarządzać systemami typu
call center a przez to zwiększać efektywność i jakość pracy konsultantów, handlowców czy agentów.
|
|
|
|
WebCTI - moje konto abonenta
Przyjazny interfejs WWW,
dzięki któremu można zdefiniować różnorodne zachowania
telefonu – blokadę dla wybranych połączeń, aktywować usługę
Slican MobilePhone oraz pobrać pliki dźwiękowe z zarejestrowanymi
rozmowami telefonicznymi. WebCTI informuje klienta o stanie jego
konta abonenta – kosztach zrealizowanych połączeń, pozwala śledzić
historię wszystkich kontaktów.
Po zalogowaniu się, interfejs WebCTI zaprezentuje się na ekranie
monitora jako zestaw odrębnych paneli, związanych z ruchem
telefonicznym wychodzącym z i przychodzącym na numer danego
abonenta. Każdy z paneli ma inne zadania i możliwości. Zestaw
startowy zawiera:
- Panel wyszukiwania i dzwonienia
- Panel nieodebranych połączeń
- Panel wiadomości głosowych
- Panel zrealizowanych rozmów
- Panel nagranych rozmów
- Panel podsumowań
|
|
|
|
INVENIO Interaktywny System Zapowiedzi
Infolinie INVENIO w centralach Slican są elastyczne i przyjazne.
Dla osób, które dzwonią do Twojej firmy oznacza to, że szybko uzyskają połączenie z wybraną osobą lub
też sprawnie zostaną za pomocą zapowiedzi słownych pokierowane na numer wewnętrzny danego działu.W systemie możemy
powołać i skonfigurować do 99 infolinii oraz łączyć je ze sobą, tworząc rozbudowane systemy zapowiedzi.
Sam budujesz swoje INVENIO. Zawsze możesz dokupić dodatkowe infolinie i wydłużyć ich czas.
Możliwości INVENIO Slican
- pozwala dzwoniącemu na wybór kolejnej opcji z użyciem klawiszy (w DTMF) i w zależności od tego
uzyskiwać kolejne żądane informacje albo połączenie z abonentem lub grupą abonentów
- jeżeli dzwoniący do centrali skierowany zostanie na infolinie INVENIO, to usłyszy zapowiedź słowną
- w trakcie zapowiedzi oraz przez określony czas po jej odtworzeniu, dzwoniący może dokonać wyboru
dalszego kroku za pomocą klawiatury
- do zdefiniowania działania można używać cyfr od 0 do 9, a także * i #
- pod każdy klawisz można przypisać abonenta, grupę abonentów, zapowiedź, kolejną infolinię,
numer skrócony; można też wybrać numer wewnętrzny podczas odsłuchiwania zapowiedzi
- jeżeli dzwoniący nie podejmie w trakcie trwania zapowiedzi żadnego działania
lub wybierze niewłaściwy przycisk na klawiaturze, zapowiedź zostanie powtórzona
|
|
|
Sender
SMS
Głównym zadaniem aplikacji jest zapewnienie skutecznej komunikacji
SMS zarówno w kontaktach z kontrahentami, klientami lub też celach
marketingowych oraz typowo informacyjnych z pacjentami, studentami czy
centrami powiadamiania SMS (Urzędy Powiatowe, Gminne, Miejskie, Biura
Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego).
Funkcje
aplikacji
- Tworzenie kontaktów, grup kontaktów
- Szablony wiadomości(prywatne,
publiczne)
- Personalizowanie wiadomości na
podstawie pól kontaktu
- Automatyczne rejestrowanie i
wyrejestrowanie kontaktu na podstawie przesłanego kodu SMS
- Obsługa polskich znaków
diakrytycznych
- Wiadomości typu "flash"
- Rejestrowanie wiadomości
przychodzących, wychodzących wraz z raportami doręczeń
- Zabezpieczenie przed wysłaniem
wiadomości na wybrane numery (czarna lista)
- Import/eksport kontaktów
- Wielopoziomowy dostęp do
aplikacji (administrator, zarządzający, obsługa)
- Obsługa wielu bramek GSM
|
|
|
|
BillingMAN
Program BillingMAN jest aplikacją,
której zadaniem jest rozliczanie połączeń telefonicznych
dokonywanych za pośrednictwem central Slican, MAC-6400CCT-1668/IP, CXS-0424.
BillingMAN jest programem, który pozwala na precyzyjne dokonanie retaryfikacji
rozmów dla poszczególnych abonentów niezależnie od sposobu
zaliczania, oraz ich analizę, także graficzną.
Aplikacja zawiera trialową wersję
modułu graficznego. Dla central starszych takich jak CCA-2720 i
NCT-1248 przeznaczony jest program BillingMAN_CCA_NCT.
System BillingMAN pozwala na poprawne rozliczenie połączeń
bez względu na to czy operator nalicza połączenia minutowo czy na
podstawie liczby impulsów. Jednocześnie system wspomaga użytkownika
w takich sytuacjach jak rozliczanie połączenia z marżą naliczaną
za połączenie przez właściciela centrali oraz dla połączeń z opłatą
wstępną. W systemie BillingMAN możliwe jest poprawne rozliczanie połączeń
w przypadku gdy w trakcie trwania okresu obliczeniowego nastąpiła
zmiana cen w cenniku operatora. BilingMAN wszystkich obliczeń
dokonuje bez obciążania centrali czyli można pracować na danych
pobranych w trybie offline.
|
|
Dial
S.C. Ul. Heleny Marusarzówny 5, 26-600 Radom Tel. 48 340-09-00, fax. 48 340-09-01
|
|